ARTICOL

Volvo Trucks lanseaza o combinatie unica intre sistemul de directie si suspensia fata pentru obtinerea unei calitati dinamice perfecte si un confort de neegalat

Postat in 04.11.2015 - 07:07 | Categorie: Comunicate de presa | Vizualizari: 867

Suspensia independenta Volvo Trucks poate fi comandata de acum inainte impreuna cu Volvo Dynamic Steering. „Aceasta este o combinatie cu adevarat unica ce ofera soferului senzatia perfecta de condus si manevrabilitate,” declara Kristin Signert, Long Haul Segment Manager, Volvo Trucks.

 

Combinatia isi arata intregul potential in aplicatiile in care diferenta in materie de stabilitate, precizie si control este sesizata in special in decursul zilelor lungi de condus, specifice acestui tip de transport. Mai mult decat atat, virarea devine mai usoara si mai lina la viteze mici.

 

„Suspensia independenta a puntii fata asigura mentinerea perfecta a directiei drumului, iar confortul oferit de Directia Dinamica Volvo se traduce nu doar intr-un mediu de lucru imbunatatit, ci si prin reducerea riscului accidentelor de munca pentru sofer,” declara Kristin Signert.

 

Gratie suspensiei independente, rotile din fata nu se influenteaza reciproc, ceea ce inseamna o deplasare mai lina si mai stabila pe autostrada. Mecanismul de directie cu pinion si cremaliera asigura un raspuns mai direct si ofera o senzatie mai clara de precizie si control. Miscarile volanului cauzate de vibratiile transmise de la suprafata drumului sunt reduse considerabil cu Directia Dinamica Volvo. Rezultatul este nu doar o manevrare mai usoara si mai lina pentru sofer, dar de asemenea solicita mai putin muschii si incheieturile pe timpul curselor lungi.

 

„Faptul ca soferul se simte mai relaxat si ramane mai sanatos inseamna ca aceasta combinatie sporeste productivitatea pe termen lung, continua Kristin Signert.

Combinatia cestor doua sisteme poate fi comandata acum pentru Volvo FH si Volvo FH16.

 

 

Caracteristici – Suspensia fata independenta

Sistemul consta in cate doua brate pe fiecare parte a camionului ce permit rotilor din fata sa aiba o miscare independenta una fata de cealalta in plan vertical. Mecanismul de directie cu pinion cremaliera presupune ca vehiculul va raspunde mai prompt atunci cand soferul manevreaza volanul. Bratele transversale asigura o stabilitate laterala mai buna, iar pernele sale pneumatice absorb si stabilizeaza miscarile verticale, rezultand o suspensie confortabila.

Vizionati filmul despre suspensia fata independenta Volvo, IFS

 

 

Caracteristici – Volvo Dynamic Steering

Directia Dinamica Volvo (Volvo Dynamic Steering) are la baza un mecanism de directie conventional la care axul volanului este conectat la caseta de directie.Sistemul de asistare hidraulica a mecanismului de directie genereaza forta de care are nevoie soferul pentru a braca rotile camionului. Sistemul Volvo Trucks foloseste si un motor electric controlat electronic montat pe axul volanului. Motorul electric lucreaza impreuna cu asistarea hidraulica si este ajustat de mii de ori pe secunda de catre o unitate de control. La viteze reduse, motorul electric ofera o asistare suplimentara, iar la viteze mari el regleaza directia in mod automat, compensand neregularitatile transmise volanului, cum ar fi vantul lateral sau gropile din suprafata drumului.

Sursa: VolvoTrucks

Categorii blog